Program

8:30 - 9:00

Rejestracja uczestników

9:00 - 9:15

Rozpoczęcie konferencji

prezentacja
9:15 - 9:40
Jakub Król (Escola)

Jak AI rozwija biznesy - case study i inspiracje

Poprzez różnorodne case study, pokażemy, jak AI może być wykorzystane do optymalizacji procesów biznesowych, identyfikacji nowych możliwości rynkowych, a także do tworzenia nowatorskich produktów i usług.

prezentacja
9:15 - 9:40

Prelekcja na scenie #AI

prezentacja
9:45 - 10:45

Panel na scenie #AI

prezentacja
9:45 - 10:45

Masz ochotę na dyskusję? Weź udział w naszym panelu, gdzie rozwiejemy nieporozumienia na temat Sztucznej Inteligencji. Razem z naszymi ekspertamii zbadasz jej wpływ na świat. Omówimy różnicę między mitami a rzeczywistością i zbadamy, dlaczego AI budzi takie zainteresowanie. Dowiemy się, jak już teraz możemy z niej korzystać i wdrażać ją w produktach, a także porozmawiamy o kluczowych krokach i ryzykach związanych z etyką i prawem. Dołącz do nas, aby odkryć, jak AI zmienia Twoją rzeczywistość!

10:45 - 11:10

Przerwa kawowa

prezentacja
11:10 - 11:35
Piotr Cieluchowski (GROWTHTOOLS)

Zrozumieć AI, by przewodzić w swojej branży.

Poznasz podstawy działania, możliwości i ograniczenia modeli językowych i dowiedz się jak AI może wesprzeć Twój biznes. Dostarczę Ci fundamenty wiedzy, aby móc mądrze decydować o wdrożeniu właściwych narzędzi AI w organizacji.

prezentacja
11:40 - 12:05
Jerzy Biernacki (Miquido)

Za kulisami wdrożeń ChatGPT, czyli jak w rzeczywistości wyglądają implementacje GenAI w aplikacjach?

Jak zasilić model własnymi danymi i zapewnić ich bezpieczeństwo? Jak sterować formatem i jakością odpowiedzi? Jak zabezpieczyć rozwiązanie przed prompt injection? Poznaj praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia rozwiązań GenAI!

prezentacja
12:10 - 12:35
Jędrzej Paulus (Escola)

Jak AI przyspieszyło moją pracę 2 razy. Maszyna contentu z silnikami rakietowymi AI

Z jednej treści — wiele treści. AI+ Twoja Maszyna Contentu, czyli jak robić ciekawe materiały mniejszym nakładem pracy. Prelekcja przyda się każdemu, kto tworzy treści biznesowe, wspierające rozwój marki osobistej i brandu firmy.

12:35 - 13:30

Przerwa na lunch

prezentacja
13:30 - 13:55
Paweł Dunia (Efigence)

Odkodowanie 'WOW': Odyseja UX w Erze Sztucznej Inteligencji

"Super, ale... brakuje efektu WOW" - każdy projektant UX zna to stwierdzenie zbyt dobrze. Co dokładnie mają na myśli interesariusze biznesowi, kiedy wspominają o "efekcie WOW"? Dlaczego projektanci, którzy koncentrują się na potrzebach użytkownika, reagują na to z zażenowaniem? A co myśli o tym przeciętny Kowalski, dla którego tworzymy cyfrowe rozwiązania? Jeśli dostrzegamy rozdźwięk między oczekiwaniami biznesu, projektantów i użytkowników, warto się temu przyjrzeć. Ta kwestia leży bowiem w samym sercu procesu innowacji, na który przedsiębiorstwa są gotowe przeznaczyć znaczne środki. Z tej prezentacji uczestnicy dowiedzą się: - Co to jest projektowanie spekulatywne i czy warto eksplorować terytorium nieznanego? - Jakie metody najlepiej sprawdzą się, aby zweryfikować, czy nasza innowacyjna koncepcja ma potencjał, a jakich lepiej unikać? - Co ma większe znaczenie: przełomowy pomysł, czy przekonująca narracja? - Czy możemy powierzyć to zadanie sztucznej inteligencji? - Dlaczego wszyscy nieustannie mówią o efekcie WOW, a tak rzadko go naprawdę odczuwamy? - Czy obsesja na punkcie "efektu WOW" to faktycznie najkrótsza droga do utraty prestiżu wśród projektantów UX?

prezentacja
14:00 - 14:25
Łukasz Zielonka (Escola)

Jak usprawnić proces planowania contentu dzięki AI?

W czasie wystąpienia rozłożę na czynniki pierwsze klasyczne podejście do planowania treści marketingowych, a następnie wplotę w ten proces narzędzia AI. Dzięki temu podniesiemy efektywność planowania contentu.

prezentacja
14:30 - 14:55
Sebastian Kondracki (Deviniti)

Od komunikacji do innowacji: wykorzystanie generatywnych modeli AI do autodetekcji trendów produktowych w sektorze bankowym

Praktycznie przedstawimy jak generatywne modele AI mogą przekształcać komunikacja z klientem, opinie z mediów społecznościowych i dyskusje na forach - w informacje, które umożliwiają identyfikację najnowszych trendów produktów.

14:55 - 15:15

Przerwa na kawę

16:10 - 16:15

Zakończenie konferencji

20:00 - 0:30

Impreza Networkingowa w Airport Hotel Okęcie

8:30 - 9:00

Rejestracja uczestników

9:00 - 9:15

Rozpoczęcie konferencji

prezentacja
9:15 - 9:40

Prelekcja na scenie #AI

prezentacja
9:45 - 10:45

Panel na scenie #AI

10:45 - 11:10

Przerwa kawowa

prezentacja
11:10 - 11:35
Katarzyna Leszczynska-Bohdan (Kalebo)

Mental health: czego AI ci nie wygeneruje

Co robi przeglądanie rolek, klikanie w emotki i odpytywanie AI z naszym sercem i rozumem. Kiedy możemy zbudować w sobie rezyliencję i podoświadczać Felt Sense i dlaczego powinniśmy robić to od wczoraj.

prezentacja
11:40 - 12:05
Paweł Zajączkowski (Xebia)

S, BB, X, Y, Z, a – plejada pokoleń w IT

Różnice pokoleniowe to kontrowersyjny temat. Czy faktycznie Milenialsi, Boomerzy i pozostali to różne światy? Jak ma się to do IT? Usiądź i posłuchaj.

prezentacja
12:10 - 12:35
Miłosz Wojtyna (Language Extreme)

Ekonomia uwagi, dobrostan i obieranie kalafiora

Kto jest najlepszym pracownikiem? Ten, kto ma siłę myśleć. Jeśli ta zasada ma działać w Waszych organizacjach, to warto zadbać o to, by w robocie nie wpędzać się nawzajem w informacyjny refluks.

12:35 - 13:30

Przerwa na lunch

prezentacja
13:30 - 13:55
Jan Kamiński (Applover Sp z o.o.)

Account Management Redefined, czyli czemu Twój klient Cię nie słucha?

Prelekcja, która na pewno Cię zainteresuje!

prezentacja
14:00 - 14:25
Agnieszka Gawron-Gudowska (Santander Bank Polska)

Budowanie silnej organizacji to pusty frazes?

Jaką wartość kryje Twoja firma i nie masz o tym pojęcia? Czy eksperymenty w organizacji są bezpieczne? Jak traktować takie metody jak improwizacja w biznesie?

prezentacja
14:30 - 14:55
Kamil Grzejek (Escola)

Od wizji do realizacji - zastosowanie ćwiczeń praktycznych na etapie ideacji

W jaki sposób stworzyć kompletny koncept aplikacji mobilnej przy pomocy praktycznych ćwiczeń warsztatowych? W trakcie prelekcji pokażę przykłady, jakie stosuję podczas warsztatów z klientami.

14:55 - 15:15

Przerwa na kawę

prezentacja
15:15 - 15:40
Agnieszka Bochacka (PwC)

Wyprzedź Porażkę: Klucz do Skutecznej Transformacji

Czy Twoja transformacja zwalnia? Odkryj najczęstsze pułapki i zastosuj sprawdzone rozwiązania. Wyposażymy Cię w unikalną checklistę, która pomoże Ci przyspieszyć i skutecznie prowadzić zmiany!

prezentacja
15:45 - 16:10
Łukasz Banasik (Grand Parade)

Delegation - ultimate guide

Wiesz już wszystko o zarządzaniu czasem, a nadal Ci go brakuje na wykonywanie obowiązków? Uzupełnij swoją wiedzę o nowoczesne sposoby delegowania zadań. Daj rozwinąć się swoim ludziom, zyskaj czas i skupiaj się na tym co ważne.

16:10 - 16:15

Zakończenie konferencji

20:00 - 0:30

Impreza Networkingowa w Airport Hotel Okęcie

8:30 - 9:00

Rejestracja uczestników

9:00 - 9:15

Rozpoczęcie konferencji

prezentacja
9:15 - 9:40

Prelekcja na scenie #AI

prezentacja
9:45 - 10:45

Panel na scenie #AI

10:45 - 11:10

Przerwa kawowa

prezentacja
11:10 - 11:35
Zbigniew Nowicki (Bluerank / Izba Gospodarki Elektronicznej)

Jak mobile wpływa na zmianę nawyków w zakupach e-commerce

W ramach raportu "Omnichannel - Kupuję wygodnie" badamy rozwój kanału mobile w e-commerce i jego wpływ na Customer Journey. Słuchacze poznają obserwacjami z ostatnich lat i najnowsze wyniki badania z czerwca 2023.

prezentacja
11:40 - 12:05
Jonasz Gajewski (OTCF S.A)

TBA - Eksperymentalne podejście do lojalności użytkowników w aplikacjach mobilnych OTCF - 4F i Outhorn

Jak można prowadzić mikro i duże eksperymenty w zakresie lojalności użytkowników aplikacji mobilnych . Jak przygotowywać takie eksperyment i na co uważać.

prezentacja
12:10 - 12:35
Michał Szklarski (JMD Solutions)

PWA w m-commerce A.D. 2023

Ta prezentacja dostarczy publiczności aktualizowanej wiedzy na temat możliwości i wyzwań, które PWA przynoszą w 2023 roku dla m-commerce, a także wyjaśni, jak firmy mogą wykorzystać te technologie, aby osiągnąć swoje cele.

12:35 - 13:30

Przerwa na lunch

prezentacja
13:30 - 13L55
Daniel Parzych (Escola)

HALO! E-commerce pędzi z prędkością MACH

Jak odpowiednia technologia może stać się Twoim sprzymierzeńcem, przyspieszyć rozwój sklepu i zautomatyzować część procesów w e-commerce.

prezentacja
14:00 - 14:25
Paweł Szostak (Multy Home Europe)

B2B Ecommerce dla Globalnego Producenta Produktów z Recyklingu

Budowa ecommerce B2B i Promocja Zrównoważonego Biznesu na Przykładzie Multy Home Europe. Kluczowe aspekty e-commerce, strategie promocji marki, zrównoważonej produkcji i wykorzystania internetu dla sukcesu biznesowego.

prezentacja
14:30 - 14:55
Liliana Chepil (tribe47)

Performance marketing for App Ecommerce

Best client acquisition tactics for mobile app eCommerce. What metrics are important? What KPIs should you set? How app eCommerce marketing is different from what you do for your website eCommerce?

14:55 - 15:15

Przerwa na kawę

prezentacja
15:15 - 15:40
Barbara Tatar (E-handel w praktyce)

Czy seniorzy są mobilni? Jak dostosować aplikację sklepu do srebrnego pokolenia? Czy da się pogodzić X-y, Zetki i Silversów?

Zakupy emerytów przez Internet: na jakich urządzeniach kupują, jakie mają wymagania wobec sklepów, czym się kierują w zakupach. Jak będą wyglądać aplikacje w 2050 roku?

16:10 - 16:15

Zakończenie konferencji

20:00 - 0:30

Impreza Networkingowa w Airport Hotel Okęcie

9:30 - 9:45

Rozpoczęcie drugiego dnia konferencji

prezentacja
9:45 - 10:10
Janek Sikora (Plente)

Zmiana: Od zwykłych Ambasadorów do gwiazd SoMe - Dagmara Pakulska

Dzięki mojej prezentacji dowiesz się - Gdzie będzie Twój klient? Gdzie może być Twój produkt? oraz gdzie jest Granica, którą my wyznaczyliśmy w ramach naszego eksperymentu a efekty zobaczycie na slajdach.

prezentacja
9:45 - 10:10

Prelekcja na scenie #Marketing

prezentacja
10:15 - 11:00

Panel na scenie #Marketing

11:00 - 11:20

Zapraszamy na kawę :)

prezentacja
11:20 - 11:45
Anna Prończuk-Omiotek (ANNA PRO)

Jak praktycznie wykorzystać AI w marketingu i sprzedaży?

61% marketerów korzysta z narzędzi AI . Dowiedz się, które są najlepsze i jak zaplanować strategię na 2024, aby skutecznie wdrożyć narzędzia AI do Swojego działu marketingu i sprzedaży oraz, aby nie zostać w tyle za konkurencją.

prezentacja
11:50 - 12:15
Paweł Galiński (WebTalk)

Zmiana: AI AI Boli Mike Korba

Na przykładach wskażę, które elementy komunikacyjne już można zlecać narzędziom bazującym na AI, ale również, kiedy wciąż lepiej od uczenia maszynowego sprawdzą się doświadczeni eksperci. Czy kreacja AI się opłaca? Zdradzę 19.10.

prezentacja
12:20 - 12:45
Mike Korba (User.com)

Dlaczego nie potrzebujesz aplikacji mobilnej aby uruchomić swój mobilny program lojalnościowy. Czyli o możliwościach pushy i walletów słów kilka.

Programy lojalnościowe to tematy które są ultra hot w branży retail ale nie tylko. Natomiast nie wiele osób jest świadomych że nie potrzeba mieć aplikacji żeby dodać karte lojalnościową do portfela w swoim telefonie komórkowym.

12:45 - 13:30

Przerwa na lunch

prezentacja
13:30 - 13:55
Marcin Stopa (Neuroinsight Lab (SeeWidely)), Gabi Lupa (Neuroinsight Lab (SeeWidely))

Jak mózg kupuje, to marketer świętuje. Jak nauromarketing odkrywa podświadome drivery, emocje i pragnienia konsumentów.

Jak mózg decyduje o zakupach? NeuroMarketing dostarcza nam odpowiedzi o tym, jakie podświadome procesy, motywy, emocje, preferencje i inne czynniki kierują naszymi decyzjami zakupowymi.

prezentacja
14:00 - 14:25
Joanna Burdek (Brand Useful), Jarosław Burdek (Brand Useful)

Jak tworzyć kciukoodporne treści dla cyfrowych zombie?

1,5 sekundy. Tyle masz czasu, by nie sprawić, by klient nie przewinął tekstu na mobile KCIUKIEM. Pokażę jak tworzyć łatwoKCIUKOODPORNE treści, które kocha mózg człowieka uzależnionego od cyfrowych dawek nowego narkotyku: dopaminy.

prezentacja
14:30 - 14:55
Łukasz Matyński (Media Choice)

Od Third do First Screen: ewolucja reklamy mobilnej i jej rosnąca rola w budowaniu świadomości marki.

Skupiamy się na wzroście znaczenia ekranu smartfona w życiu. Omawiamy zmiany w komunikacji z konsumentami, personalizację reklam oraz analizę danych. Przedstawiamy trendy i najważniejsze elementy w kampaniach mobilnych.

14:55 - 15:15

Przerwa na kawę

prezentacja
15:15 - 15:40
Sebastian Iwanowski (InnoMate)

Gdzie kończy się digital? Potencjał Rozszerzonej Rzeczywistości (AR) w działaniach offline.

Podczas prezentacji przedstawię najnowsze trendy i przykłady praktycznych zastosowań Rozszerzonej Rzeczywistości (AR) w działaniach offline, takich jak eventy, czy kampanie outdoor.

prezentacja
15:45 - 16:10
Wojciech Grzegorzyca (Gameset)

Ponad 3 miliardy graczy mobilnych – jak do nich dotrzeć?

Według raportu DFC Intelligence 3,4 miliarda ludzi gra w gry na smartfonach. Mimo że nie do wszystkich z nich dotrze Twoja marka, grupa ta ma duży potencjał marketingowy. Co warto o niej wiedzieć i jak wykorzystać to w praktyce?

16:10 - 16:15

Zakończenie konferencji

9:30 - 9:45

Rozpoczęcie drugiego dnia konferencji

prezentacja
9:45 - 10:10

Prelekcja na scenie #Marketing

prezentacja
10:15 - 11:00

Panel na scenie #Marketing

11:00 - 11:20

Zapraszamy na kawę :)

prezentacja
11:20 - 11:45
Łukasz Czerwiński (Deviniti), Mateusz Kuras (Deviniti)

Innowacyjne środowisko pracy: jak mobilne narzędzia wzmacniają kulturę i efektywność w bankowości

Transformacja funkcjonowania biura bankowego w erze cyfrowej. Opowiemy, jak aplikacje dla pracowników podnoszą efektywność, kształtują kulturę pracy oraz wspierają rozwój osobisty. Innowacje, technologie i praktyczne wskazówki w kreowaniu bankowości przyszłości.

prezentacja
11:50 - 12:15
Piotr Wilk (TeddyGraphics)

Behavioral Model Behind UX on Payment Terminals

Deep dive into the roots of Payment Experience, its nature, and how it finds its realization on Payment Terminals.

prezentacja
12:20 - 12:45
Adam Jastrowicz (Autopay)

Czy Din Djarin tworzył płatności mobilne?

"Najlepsze płatności to takie, których nie widać" - dlaczego lubimy kupować ale nie lubimy płacić? Jak sprawić by ostatni krok na ścieżce zakupowej był przyjemny, a wręcz niewidoczny?

12:45 - 13:30

Przerwa na lunch

prezentacja
13:30 - 13:55
Grzegorz Orzeł (Bank Pekao)

Dlaczego aplikacja bankowa powinna być jak rower? Czyli jak w Banku Pekao S.A. rozwijamy rozwiązania mobilne dla różnych segmentów wiekowych klientów.

Nasze aplikacje rozwijamy w oparciu o potrzeby naszych klientów – różne, z zależności od tego w jakim są wieku i jakie mają oczekiwania wobec banku.

prezentacja
14:00 - 14:25
Jakub Ciupiński (Speednet), Piotr Włodarczyk (VeloBank)

Czego mogą spodziewać się klienci banku, w którego DNA wpisana jest cyfrowa transformacja? VeloBank x Speednet: intuicyjna aplikacja VeloBank i zaawansowana technologia wdrożona przez Speednet.

Świat Bardziej Velo to miejsce, gdzie zaawansowana technologia i wygoda łączą się.

prezentacja
14:30 - 14:55
Marta Markowska (mBank), Monika Pabich (mBank)

Dlaczego wszystkie drogi do bankowości prowadzą przez... mobile. Na podstawie case study kampanii mBank, nagrodzonej Mobile Trends Awards

Na przykładzie kampanii mobile onboardingu, nagrodzonej w tegorocznej edycji MTA opowiemy o tym, jak zmieniają się ścieżki zakupowe użytkowników mobile i jak skutecznie do nich dotrzeć wykorzystując najnowsze trendy mcommerce.

14:55 - 15:15

Przerwa na kawę

prezentacja
15:15 - 15:40
Piotr Biegun (Algolytics)

Zabezpiecz swoją firmę przed oszustwami

Jak wykorzystać dane przestrzenne (location intelligence) i biometrię behawioralną do wykrywania nadużyć i oceny ryzyka finansowego.

prezentacja
15:45 - 16:10
Wiktor Jaszczak (Facephi)

Ochrona cyfrowej tożsamości w świecie bez haseł

Na czym polega technologia passive liveness? Dlaczego można zhakować Twoje hasło w sekundę? Czyli o tym jakie innowacje niesie ze sobą biometria twarzy i jak pogodzić ze sobą ogień i wodę – security i UX.

16:10 - 16:15

Zakończenie konferencji

9:30 - 9:45

Rozpoczęcie drugiego dnia konferencji

prezentacja
9:45 - 10:10

Prelekcja na scenie #Marketing

prezentacja
10:15 - 11:00

Panel na scenie #Marketing

11:00 - 11:20

Zapraszamy na kawę :)

prezentacja
11:20 - 11:45
Mateusz Wanat (Totalizator Sportowy)

Case study Aplikacji LOTTO – od pomysłu do nagrody Mobile Trends

Proces tworzenia aplikacji LOTTO, która stała się sukcesem Totalizatora Sportowego. Przedstawiony zostanie cykl projektowy przy tworzeniu Aplikacji - od badań, przez development, testy, wydanie i rozwój.

prezentacja
11:50 - 12:15
Konrad Karpiński (Traficar)

Zaangażowanie poprzez automatyzację procesów, czyli jak stworzyć aplikację, w której klient jest współtwórcą usługi.

Carsharing dotychczas był rozumiany jako współdzielenie pojazdów. Dziś to również współodpowiedzialność za dostępność samochodów w usłudze. Jak Traficar dzięki automatyzacjom zaangażował klientów, by dbali o pojazdy jak o własne.

prezentacja
12:20 - 12:45
Mariusz Ostrowski (Orange Polska)

RCS nowy standard komunikacji marketingowej na urządzenia mobilne

Czym jest nowy kanał komunikacji RCS? Dlaczego jest bezpieczny w komunikacji z klientem eliminując ryzyko Phishing'u? Czy wkrótce zastąpi aplikacje mobilne i jakie ma przewagi nad dotychczasową komunikacją biznesową?

12:45 - 13:30

Przerwa na lunch

prezentacja
13:30 - 13:55

Przygotuj się na rewolucję w łączności mobilnej i nie tylko! Technologia 6G obiecuje błyskawiczną prędkość, niesamowitą pojemność i minimalną latencję. Czy zmieni sposób, w jaki korzystamy z urządzeń mobilnych?

prezentacja
14:00 - 14:25
Przemysław Marcinkowski (Widzialni.eu), Dariusz Sawicki (ExtraHut)

Raport "Dostępność cyfrowa w polskim biznesie"

Mówiliśmy o ewolucji sposobu konsumpcji informacji cyfrowych.Teraz przedstawimy aktualny stan dostępności i użyteczności cyfrowej kluczowych sektorów biznesu w Polsce. Z jakiego poziomu startujemy w erę projektowania inkluzywnego?

prezentacja
14:30 - 14:55
Krzysztof Ścira (desi9n.pl)

"(Nie)dostępne aplikacje internetowe - błędy zdarzają się najlepszym"

Logowałeś się / Rejestrowałeś / Załatwiałeś ostatnio sprawę: w banku / u operatora komórkowego / urzędową online? Krzysztof analizując powszechnie dostępne aplikacje www, pokaże błędy w tworzeniu interfejsów z których korzystamy.

14:55 - 15:15

Przerwa na kawę

prezentacja
15:15 - 15:40
Michał Blak (edrone)

Konwersacyjny Search od Big Tech, przez Enterprise do MŚP

Nad czym pracuje Amazon, Google i Zalando? Po sukcesach i hype ChatGPT przyszedł czas na ruch liderów handlu elektronicznego. Co to oznacza dla Twojego e-commerce?

prezentacja
15:45 - 16:10
Martyna Popiołek-Dębska (APlaw Artur Piechocki)

7 protipów jak budować aplikacje mobilne zgodnie z prawem (nie zabijając UX)

Rozmowy prawników z UXami często kończą się tak: - Za dużo checkboxów! - Za dużo treści, to jest nieczytelne! itd. Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak pogodzić UX i prawo (nie zabijając konwersji), to ta prelekcja jest dla Ciebie.

16:10 - 16:15

Zakończenie konferencji

W tym roku wspierają nas

Partnerzy

Patronat Honorowy

Patroni Medialni

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Czytaj więcej...

Akceptuję