Poprzez różnorodne case study, pokażemy, jak AI może być wykorzystane do optymalizacji procesów biznesowych, identyfikacji nowych możliwości rynkowych, a także do tworzenia nowatorskich produktów i usług.
Masz ochotę na dyskusję? Weź udział w naszym panelu, gdzie rozwiejemy nieporozumienia na temat Sztucznej Inteligencji. Razem z naszymi ekspertamii zbadasz jej wpływ na świat. Omówimy różnicę między mitami a rzeczywistością i zbadamy, dlaczego AI budzi takie zainteresowanie. Dowiemy się, jak już teraz możemy z niej korzystać i wdrażać ją w produktach, a także porozmawiamy o kluczowych krokach i ryzykach związanych z etyką i prawem. Dołącz do nas, aby odkryć, jak AI zmienia Twoją rzeczywistość!
Poznasz podstawy działania, możliwości i ograniczenia modeli językowych i dowiedz się jak AI może wesprzeć Twój biznes. Dostarczę Ci fundamenty wiedzy, aby móc mądrze decydować o wdrożeniu właściwych narzędzi AI w organizacji.
Jak zasilić model własnymi danymi i zapewnić ich bezpieczeństwo? Jak sterować formatem i jakością odpowiedzi? Jak zabezpieczyć rozwiązanie przed prompt injection? Poznaj praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia rozwiązań GenAI!
Z jednej treści — wiele treści. AI+ Twoja Maszyna Contentu, czyli jak robić ciekawe materiały mniejszym nakładem pracy. Prelekcja przyda się każdemu, kto tworzy treści biznesowe, wspierające rozwój marki osobistej i brandu firmy.
"Super, ale... brakuje efektu WOW" - każdy projektant UX zna to stwierdzenie zbyt dobrze. Co dokładnie mają na myśli interesariusze biznesowi, kiedy wspominają o "efekcie WOW"? Dlaczego projektanci, którzy koncentrują się na potrzebach użytkownika, reagują na to z zażenowaniem? A co myśli o tym przeciętny Kowalski, dla którego tworzymy cyfrowe rozwiązania? Jeśli dostrzegamy rozdźwięk między oczekiwaniami biznesu, projektantów i użytkowników, warto się temu przyjrzeć. Ta kwestia leży bowiem w samym sercu procesu innowacji, na który przedsiębiorstwa są gotowe przeznaczyć znaczne środki. Z tej prezentacji uczestnicy dowiedzą się: - Co to jest projektowanie spekulatywne i czy warto eksplorować terytorium nieznanego? - Jakie metody najlepiej sprawdzą się, aby zweryfikować, czy nasza innowacyjna koncepcja ma potencjał, a jakich lepiej unikać? - Co ma większe znaczenie: przełomowy pomysł, czy przekonująca narracja? - Czy możemy powierzyć to zadanie sztucznej inteligencji? - Dlaczego wszyscy nieustannie mówią o efekcie WOW, a tak rzadko go naprawdę odczuwamy? - Czy obsesja na punkcie "efektu WOW" to faktycznie najkrótsza droga do utraty prestiżu wśród projektantów UX?
W czasie wystąpienia rozłożę na czynniki pierwsze klasyczne podejście do planowania treści marketingowych, a następnie wplotę w ten proces narzędzia AI. Dzięki temu podniesiemy efektywność planowania contentu.
Praktycznie przedstawimy jak generatywne modele AI mogą przekształcać komunikacja z klientem, opinie z mediów społecznościowych i dyskusje na forach - w informacje, które umożliwiają identyfikację najnowszych trendów produktów.
Co robi przeglądanie rolek, klikanie w emotki i odpytywanie AI z naszym sercem i rozumem. Kiedy możemy zbudować w sobie rezyliencję i podoświadczać Felt Sense i dlaczego powinniśmy robić to od wczoraj.
Różnice pokoleniowe to kontrowersyjny temat. Czy faktycznie Milenialsi, Boomerzy i pozostali to różne światy? Jak ma się to do IT? Usiądź i posłuchaj.
Kto jest najlepszym pracownikiem? Ten, kto ma siłę myśleć. Jeśli ta zasada ma działać w Waszych organizacjach, to warto zadbać o to, by w robocie nie wpędzać się nawzajem w informacyjny refluks.
Prelekcja, która na pewno Cię zainteresuje!
Jaką wartość kryje Twoja firma i nie masz o tym pojęcia? Czy eksperymenty w organizacji są bezpieczne? Jak traktować takie metody jak improwizacja w biznesie?
W jaki sposób stworzyć kompletny koncept aplikacji mobilnej przy pomocy praktycznych ćwiczeń warsztatowych? W trakcie prelekcji pokażę przykłady, jakie stosuję podczas warsztatów z klientami.
Czy Twoja transformacja zwalnia? Odkryj najczęstsze pułapki i zastosuj sprawdzone rozwiązania. Wyposażymy Cię w unikalną checklistę, która pomoże Ci przyspieszyć i skutecznie prowadzić zmiany!
Wiesz już wszystko o zarządzaniu czasem, a nadal Ci go brakuje na wykonywanie obowiązków? Uzupełnij swoją wiedzę o nowoczesne sposoby delegowania zadań. Daj rozwinąć się swoim ludziom, zyskaj czas i skupiaj się na tym co ważne.
W ramach raportu "Omnichannel - Kupuję wygodnie" badamy rozwój kanału mobile w e-commerce i jego wpływ na Customer Journey. Słuchacze poznają obserwacjami z ostatnich lat i najnowsze wyniki badania z czerwca 2023.
Jak można prowadzić mikro i duże eksperymenty w zakresie lojalności użytkowników aplikacji mobilnych . Jak przygotowywać takie eksperyment i na co uważać.
Ta prezentacja dostarczy publiczności aktualizowanej wiedzy na temat możliwości i wyzwań, które PWA przynoszą w 2023 roku dla m-commerce, a także wyjaśni, jak firmy mogą wykorzystać te technologie, aby osiągnąć swoje cele.
Jak odpowiednia technologia może stać się Twoim sprzymierzeńcem, przyspieszyć rozwój sklepu i zautomatyzować część procesów w e-commerce.
Budowa ecommerce B2B i Promocja Zrównoważonego Biznesu na Przykładzie Multy Home Europe. Kluczowe aspekty e-commerce, strategie promocji marki, zrównoważonej produkcji i wykorzystania internetu dla sukcesu biznesowego.
Best client acquisition tactics for mobile app eCommerce. What metrics are important? What KPIs should you set? How app eCommerce marketing is different from what you do for your website eCommerce?
Zakupy emerytów przez Internet: na jakich urządzeniach kupują, jakie mają wymagania wobec sklepów, czym się kierują w zakupach. Jak będą wyglądać aplikacje w 2050 roku?
Dzięki mojej prezentacji dowiesz się - Gdzie będzie Twój klient? Gdzie może być Twój produkt? oraz gdzie jest Granica, którą my wyznaczyliśmy w ramach naszego eksperymentu a efekty zobaczycie na slajdach.
61% marketerów korzysta z narzędzi AI . Dowiedz się, które są najlepsze i jak zaplanować strategię na 2024, aby skutecznie wdrożyć narzędzia AI do Swojego działu marketingu i sprzedaży oraz, aby nie zostać w tyle za konkurencją.
Na przykładach wskażę, które elementy komunikacyjne już można zlecać narzędziom bazującym na AI, ale również, kiedy wciąż lepiej od uczenia maszynowego sprawdzą się doświadczeni eksperci. Czy kreacja AI się opłaca? Zdradzę 19.10.
Programy lojalnościowe to tematy które są ultra hot w branży retail ale nie tylko. Natomiast nie wiele osób jest świadomych że nie potrzeba mieć aplikacji żeby dodać karte lojalnościową do portfela w swoim telefonie komórkowym.
Jak mózg decyduje o zakupach? NeuroMarketing dostarcza nam odpowiedzi o tym, jakie podświadome procesy, motywy, emocje, preferencje i inne czynniki kierują naszymi decyzjami zakupowymi.
1,5 sekundy. Tyle masz czasu, by nie sprawić, by klient nie przewinął tekstu na mobile KCIUKIEM. Pokażę jak tworzyć łatwoKCIUKOODPORNE treści, które kocha mózg człowieka uzależnionego od cyfrowych dawek nowego narkotyku: dopaminy.
Skupiamy się na wzroście znaczenia ekranu smartfona w życiu. Omawiamy zmiany w komunikacji z konsumentami, personalizację reklam oraz analizę danych. Przedstawiamy trendy i najważniejsze elementy w kampaniach mobilnych.
Podczas prezentacji przedstawię najnowsze trendy i przykłady praktycznych zastosowań Rozszerzonej Rzeczywistości (AR) w działaniach offline, takich jak eventy, czy kampanie outdoor.
Według raportu DFC Intelligence 3,4 miliarda ludzi gra w gry na smartfonach. Mimo że nie do wszystkich z nich dotrze Twoja marka, grupa ta ma duży potencjał marketingowy. Co warto o niej wiedzieć i jak wykorzystać to w praktyce?
Transformacja funkcjonowania biura bankowego w erze cyfrowej. Opowiemy, jak aplikacje dla pracowników podnoszą efektywność, kształtują kulturę pracy oraz wspierają rozwój osobisty. Innowacje, technologie i praktyczne wskazówki w kreowaniu bankowości przyszłości.
Deep dive into the roots of Payment Experience, its nature, and how it finds its realization on Payment Terminals.
"Najlepsze płatności to takie, których nie widać" - dlaczego lubimy kupować ale nie lubimy płacić? Jak sprawić by ostatni krok na ścieżce zakupowej był przyjemny, a wręcz niewidoczny?
Nasze aplikacje rozwijamy w oparciu o potrzeby naszych klientów – różne, z zależności od tego w jakim są wieku i jakie mają oczekiwania wobec banku.
Świat Bardziej Velo to miejsce, gdzie zaawansowana technologia i wygoda łączą się.
Na przykładzie kampanii mobile onboardingu, nagrodzonej w tegorocznej edycji MTA opowiemy o tym, jak zmieniają się ścieżki zakupowe użytkowników mobile i jak skutecznie do nich dotrzeć wykorzystując najnowsze trendy mcommerce.
Jak wykorzystać dane przestrzenne (location intelligence) i biometrię behawioralną do wykrywania nadużyć i oceny ryzyka finansowego.
Na czym polega technologia passive liveness? Dlaczego można zhakować Twoje hasło w sekundę? Czyli o tym jakie innowacje niesie ze sobą biometria twarzy i jak pogodzić ze sobą ogień i wodę – security i UX.
Proces tworzenia aplikacji LOTTO, która stała się sukcesem Totalizatora Sportowego. Przedstawiony zostanie cykl projektowy przy tworzeniu Aplikacji - od badań, przez development, testy, wydanie i rozwój.
Carsharing dotychczas był rozumiany jako współdzielenie pojazdów. Dziś to również współodpowiedzialność za dostępność samochodów w usłudze. Jak Traficar dzięki automatyzacjom zaangażował klientów, by dbali o pojazdy jak o własne.
Czym jest nowy kanał komunikacji RCS? Dlaczego jest bezpieczny w komunikacji z klientem eliminując ryzyko Phishing'u? Czy wkrótce zastąpi aplikacje mobilne i jakie ma przewagi nad dotychczasową komunikacją biznesową?
Przygotuj się na rewolucję w łączności mobilnej i nie tylko! Technologia 6G obiecuje błyskawiczną prędkość, niesamowitą pojemność i minimalną latencję. Czy zmieni sposób, w jaki korzystamy z urządzeń mobilnych?
Mówiliśmy o ewolucji sposobu konsumpcji informacji cyfrowych.Teraz przedstawimy aktualny stan dostępności i użyteczności cyfrowej kluczowych sektorów biznesu w Polsce. Z jakiego poziomu startujemy w erę projektowania inkluzywnego?
Logowałeś się / Rejestrowałeś / Załatwiałeś ostatnio sprawę: w banku / u operatora komórkowego / urzędową online? Krzysztof analizując powszechnie dostępne aplikacje www, pokaże błędy w tworzeniu interfejsów z których korzystamy.
Nad czym pracuje Amazon, Google i Zalando? Po sukcesach i hype ChatGPT przyszedł czas na ruch liderów handlu elektronicznego. Co to oznacza dla Twojego e-commerce?
Rozmowy prawników z UXami często kończą się tak: - Za dużo checkboxów! - Za dużo treści, to jest nieczytelne! itd. Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak pogodzić UX i prawo (nie zabijając konwersji), to ta prelekcja jest dla Ciebie.