Doświadczony lider i manager zespołów deweloperskich zarówno od strony technicznej jak i produktowej, początkowo programista. Trener i wykładowca dzielący się swoim doświadczeniem. Pasjonat kultury DevOps oraz zwinnych metod wytwarzania oprogramowania. Mocno skupiony na ludziach, technologii oraz rozsądnych procesach. Stawiający na otwartość, pomysłowość, zaufanie i komunikacje w prowadzonych przez siebie zespołach i projektach. Aktualnie pracujący jako Head of Engineering w firmie Grand Parade.
Chief AI Officer w Miquido, aktywnie wspierający klientów w budowaniu innowacyjnych rozwiązań i optymalizacji procesów przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Brał udział w kilkudziesięciu projektach dla znanych firm w Polsce i zagranicą, takich jak: PZU, Play, Aviva, Onkyo czy HelloFresh. Przez wiele lat rozwijał działy R&D i AI w Miquido. Jest również organizatorem webinarów z serii AI Waves o wykorzystywaniu potencjału sztucznej inteligencji w biznesie. Ponadto jest doktorem informatyki, przez wiele lat związanym z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie.
Pasjonatka transformacji cyfrowej i nowych technologii, z bogatym doświadczeniem biznesowym, zdobytym w takich firmach jak PwC, Deloitte Digital, Maspex, 4F. Jako ekspertka ds. cyfrowej transformacji w ICAN Institute, Liderka Chapteru Singularity University i Liderka Team'u Transformacji w PMI, tworzy przyszłość transformacji i technologii. Ambasadorka metodyki Design Thinking oraz współtwórczyni szkolenia ProBusinessDesign. Autorka publikacji na łamach MIT Sloan Management Review oraz wykładowczyni i twórczyni pierwszego w Polsce kierunku studiów podyplomowych Digital Transformation Manager. Zaangażowana w propagowanie wiedzy z obszaru transformacji, jako mentor i prelegentka na licznych konferencjach.
As a Head of Performance, I’m your go-to person for Meta ads and app marketing. I’m obsessed with driving results for clients across a wide range of industries (from e-commerce to SaaS to apps). Additionally, I have experience working with biggest FMCG brands, building brand awareness and sales campaigns across CEE markets. When I’m not analyzing user acquisition data in Appsflyer or planning A/B tests and setting up Brand Lift Studies, I enjoy learning, training teammates and pushing the boundaries of what’s possible in paid media.
dr Maciej Chrzanowski. Posiada 12 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami i dostarczaniu produktów IT (DevOps®, ITIL®, MoR®, MoV®, AgilePM®, AgileBA®, AgileSHIFT®, ABC SCRUM Master®, PRINCE2®, P3O®, MoP®, MSP®, IPMA® D, IPMA® C) oraz 7 lat w kompleksowym konsultingu i doradztwie w zakresie cyfrowej transformacji firm. Prowadzi szkolenia w tematyce gen-AI oraz produktywności. Adiunkt na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.
Piotr Cieluchowski, przedsiębiorca, współtwórca GrowthTools.pl - strony, kanału YT oraz grupy FB skoncentrowanych na narzędziach wspierających biznes. Zawodowo i nałogowo wyszukuje i testuje narzędzia, które realnie usprawniają działanie firm. Od roku mocno zanurzony w tematach AI. Zarówno od strony gotowych narzędzi jak również od strony tworzenia prostych narzędzi rozwiązujących konkretne problemy w organizacji, opartych o dostępne API. Uważa, że zrozumienie podstaw działania modeli językowych przez osoby decyzyjne w organizacjach jest niezbędne do przeprowadzenia optymalnego wdrożenia AI. Piotr jest również współzałożycielem i wiceprezesem Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Śląsk.
As a UX strategist, leader, and designer, Paweł Dunia brings over 20 years of experience to the table, consistently placing the user's perspective at the core of digital transformation. With a proven track record of over a decade in design team management, they have honed the skills necessary to orchestrate successful user-centric projects. Passion fuels their work, particularly when it comes to designing digital product experiences that resonate with users, push technological boundaries, and ultimately solve user pain points. By driving business value through a user-centric approach, they not only realize the potential of design but also maximize its tangible impact on business outcomes. Following a philosophy that good design equates to good business.
Specjalizuję się w tworzeniu i rozwijaniu aplikacji mobilnych dla branży retail. Buduję rozwiązania, których celem jest dostarczanie spójnych doświadczeń użytkownikom. Jestem entuzjastą Lean Startup i Dynamic Systems Development Method. Kreatywność połączona z krytycznym myśleniem i nastawieniem analitycznym pomaga mi swobodnie realizować nietypowe projekty digitalowe i technologiczne. Prywatnie jestem szczęśliwym tata 6-letniej córki, uwielbiający sport, wodę i wyprawy górskie.
Agile Coach w Santander Bank Polska odpowiedzialna za ludzi, procesy i dostarczanie wartości biznesowej. Liderka i prawdziwa IT girl, od lat związana z mobile, nowymi technologiami, marketingiem, zarządzaniem zespołami i Agile. W sercu servant leadership i optymalizacja procesów. W głowie mnóstwo pomysłów i otwartość na drugiego człowieka, którą stawia jako główną zasadę we wspieranych przez siebie zespołach. Zazwyczaj biegnąca na misję pokojową, tam gdzie pali się produkcja :) Wykładowca, prelegentka.
Chief Evangelist w Grupie Kapitałowej Escola S.A. tworzącej aplikacje mobilne i webowe, świadczącej usługi konsultingu z zakresu transformacji cyfrowej oraz rozwijającej własne produkty w ramach venture building. Multidziedzinowy praktyk. Swoją wiedzę i doświadczenie zdobywał poprzez pozyskiwanie, realizację i koordynację projektów IT dla największych europejskich i polskich spółek. Ma ponad dekadę doświadczenia w obsłudze dedykowanych projektów B2B i B2C, od wdrożeń AI po aplikacje konsumenckie o milionowym zasięgu. Specjalizuje się w analityce biznesowej i badaniu zachowań konsumentów, ze szczególnym upodobaniem do programów lojalnościowych i cyklów zakupowych. W swoich działaniach łączy zebrane doświadczenia w obszarach sprzedaży, analityki, marketingu i zarządzania projektami. Odpowied
Jan Kamiński, Co-Founder w Applover, 140-osobowej agencji digitalowej, wyróżnionej w 2023 w rankingu Financial Times “FT 1000”. W 2019, wraz z Applover znalazł się w rankingu Deloitte ‘Technology Fast 50 CEE’, a w 2020 i w 2021 r. w głównej kategorii 'Technology Fast 50’. Finalista ‘Forbes 25 under 25’ w 2018 roku. Triathlonista amator i zapalony szachista.
Sebastian Kondracki (Chief Innovation Officer w Deviniti), specjalizuje się w obszarze dużych modeli językowych (Large Language Models), a także w wykorzystaniu generatywnych systemów AI w biznesie. Jest członkiem Podgrupy Badań, Innowacyjności i Wdrożeń Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy KPRiM oraz liderem grupy AI w SoDA. Jest autorem książki "Python i AI dla e-commerce" oraz licznych raportów branżowych z obszaru AI, w tym "Otwarte dane a sztuczna inteligencja" (GRAI) oraz "Artificial Intelligence SumUp for Business 2022". Jest także twórcą projektu SpeakLeash a.k.a. Spichlerz – zestawu narzędzi do budowy największego w Polsce (>1TB) zróżnicowanego zbioru danych tekstowych . Wykłada na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego oraz WSB.
Programista z pasji i profesji. Zdobywca licznych ogólnopolskich i międzynarodowych nagród związanych z branżą. Head of JavaScript Backend w ESCOLA SA oraz współautor mistrz.ai. Zajmuje się wykładaniem o AI oraz wdrożeniem rozwiązań OpenAI w przedsiębiorstwach.
Executive & Business Coach, strateżka komunikacji i biznesu, psycholog organizacji, HRBP. Pracuje z founderami i liderami, by działali skutecznie, niezależnie od zmiennych warunków biznesowych, skomplikowania projektu czy intensywnych emocji. Towarzyszy również zespołom we wzmacnianiu efektywności i budowaniu lepszej komunikacji do siebie nawzajem i do klientów. Przez kilkanaście lat zbierała doświadczenie m.in. przy tworzeniu i koordynacji pracy zespołów, zarządzaniu budżetami i zmianą, projektowaniu MVP startupów, budowie i implementacji strategii komunikacji biznesowej i programów rozwojowych. Jednak przede wszystkim pracowała z ludźmi, od 2015 skupia się na tych z branży IT. Wykładowczyni ITBM na AGH w Krakowie. Prywatnie miłośniczka wolnej jazdy motocyklem.
Aleksandra Maciejewicz - prawniczka, rzeczniczka patentowa, współzałożycielka kancelarii LAWMORE (która od 2013 r. wspiera start-up'y i inwestorów) oraz założycielka ONDARE legal/business hub. Specjalizuje się w komercjalizacji własności intelektualnej i obsłudze prawnej innowacyjnych rozwiązań, w szczególności z zakresu computer science oraz health care. Wykładowczyni, mentorka, autorka bloga Prawodlanaukowca.pl oraz psycholożka w in spe.
Dyrektor handlowy ds. rozwoju biznesu oraz ekspert od badań rynku, z pasją do rozwiązywania problemów klientów, a przede wszystkim na obnażaniu błędów i opracowaniu rozwiązań. Jako prelegent przynosi ze sobą doświadczenie i wiedzę, które przyczyniły się do sukcesu wielu projektów badawczych i koncepcji pozyskiwania klientów. Uczestnicy mogą spodziewać się uzyskania cennych wskazówek na temat najnowszych trendów sztucznej inteligencji i innowacyjnych rozwiązań złożonych wyzwań biznesowych. Nie przegap tej okazji, aby poznać nowe spojrzenie na rozwój i sukces dzięki inteligentnym badaniom rynku oraz strategiom angażowania klientów.
Od 2023 roku jest Wiceprezesem Escola S.A. - spółki technologicznej tworzącej aplikacje mobilne i webowe, świadczącej usługi konsultingu z zakresu transformacji cyfrowej i AI oraz rozwijającej własne produkty w ramach venture building. Odpowiada za doskonałość operacyjną, egzekucję strategii oraz budowanie partnerstw międzynarodowych w firmie. Wcześniej był Dyrektorem Zarządzającym ds. Cyfrowej Transformacji i Funkcji Wsparcia w KROSS S.A. Odpowiadał za transformację cyfrową i funkcje z nią powiązane, administrację oraz dział prawny. W swojej karierze pełnił również funkcje Dyrektora Operacyjnego oraz Dyrektora IT Akademii Leona Koźmińskiego.
Od ponad 20 lat związany z branżą internetową. Współwłaściciel Bluerank, odpowiedzialny za obszar explore: partnerstwa, ekspansję zagraniczną firmy oraz przedsięwzięcia w obszarze e-commerce. Przewodniczący Rady w Izbie Gospodarki Elektronicznej. Pionier badań doświadczeń i satysfakcji użytkowników, współtwórca platformy opiniac.com. Inicjator powstania międzynarodowych porozumień agencji digital marketingu. Promotor działań charytatywnych Bluerank. Według Dziennika Łódzkiego – jeden z najlepszych menedżerów 2017 r. Ultramaratończyk, fan hard rocka i psów rasy labrador retriever.
Manager, praktyk, konsultant. Od blisko 15 lat ciągle blisko sprzedaży, biznesu i technologii. Autor licznych publikacji związanych z rynkiem mobile, e-commerce i technologią headless. Wspiera korporacje i przedsiębiorstwa w cyfryzacji sprzedaży i usprawnianiu procesów. Wdraża systemy headless e-commerce B2B i B2C z uwzględnieniem psychologii sprzedaży i zachowań użytkowników. Pomaga w tworzeniu i migrowaniu esklepów w oparciu o autorski system headless Heseya. Partner Zarządzający Escola S.A
Producent podcastów w Escola S.A. Specjalizuje się w kompleksowym tworzeniu wartościowych treści audio i video - od koncepcji, przez produkcję po marketing nagrań oraz prowadzenie spotkań. W Escola S.A. odpowiada za produkcję i emisję serii “Escola Mobile”, “Mobile Trends Podcast”, “Kursy Online Nieszablonowo”. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (filologia rosyjsko-ukraińska). Pasjonuje się nauką języków obcych, edycją materiałów audio. Smakosz kawy. Tworzenie treści video i audio ma w swoim DNA. Zaczęło się od słuchania na iPodzie, zarobionym za dolary na Alasce.
Accomplished leader with an extensive background in mobile and custom software development. Professional experience encompasses digital solutions for prominent brands, including Google, CCC, morele.net, and Jeronimo Martins. A recognized speaker, engaging audiences at various conferences with insights on the intersection of digital innovation and gaming.
Ecommerce & Digital Manager w Multy Home Europe. Project Manager, Manager e-commerce, propagator wykorzystania nowoczesnych technik i technologii do efektywnego zarządzania w e-commerce. Zafascynowany działaniem e-commerce opartym na strategii zunifikowanego doświadczenia klienta. Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży zawdzięcza współpracy m.in. z takimi markami jak Nexto, Ruch, Orlen, Lotte Wedel. Wraz z zespołem został doceniony nagrodą MasterCard za aplikację Nexto Reader – I miejsce (2013), usługę e-commerce Paczka w Ruchu (2016) i Orlen Paczka (2020). Członek Digital Expert Club. Z wykształcenia etnolog i dziennikarz. Prywatnie wielbiciel muzyki winylowej, kultury rdzennych mieszkańców Ameryki Północnej i aut epoki PRL. Super tata dwójki maluchów.
Z wykształcenia polonista z doktoratem z filozofii i doświadczeniem założyciela i redaktora naczelnego czasopisma naukowego "Acta Humana" (UMCS). Zawodowo zawsze blisko sprzedaży i biznesu. Ponad 10 lat doświadczenia w sprzedaży i tworzeniu produktów finansowych. Ostatnie stanowisko to CEO w Kredyt Express S.A. Od 5. lat manager w zakresie e-commerce i IT. Ścieżkę zawodową budowała w Asseco Business Solutions S.A. na stanowiskach testera, dokumentalisty, szkoleniowca, a przez ostatnie 3 lata product managera oprogramowania dla e-commerce B2B i B2C. Obecnie doradca w zakresie przygotowania przedsiębiorstwa i wdrożenia e-commerce B2B. Architekt biznesowy procesów sprzedaży online, tłumacz potrzeb biznesu na język technologii i odwrotnie.
W Language Extreme uczy mówić i rozmawiać, z Communication Doctors leczy komunikacyjne patologie, a na Uniwersytecie Gdańskim bada przyszłość i media. Wszystko dla jednego celu: z komunikacji uczynić narzędzie zmieniania świata. Prowadzi szkolenia „Sztuka mówienia”. Założyciel TEDxUniversityofGdansk.
Paweł siedzi we Wrocławskim IT od 2009. Rozgrzebywał kod w fińskim telecomie, niemieckiej logistyce, szwajcarskim banku, fabryce aut, podróżniczym startupie, brytyjskim compliance oraz wynajmie willi. Aktualnie zszedł na ciemną stronę mocy i zajmuje się opieką nad stadkiem programistów i team leaderów, programem mentoringowym, gildiami oraz wtykaniem wszędzie swojego nosa. Prywatnie lubi czytać, grać w planszówki, RPG papierowe i komputerowe, trenuje trójbój siłowy oraz kolekcjonuje stare Lego Technic. Gdy najdzie go wena, pisze o technologii, ludziologii i smokach na HowToTrainYourJava.com.
Chief Marketing Officer w Grupie Kapitałowej Escola S.A. tworzącej aplikacje mobilne i webowe, świadczącej usługi konsultingu z zakresu transformacji cyfrowej oraz rozwijającej własne produkty w ramach venture building. W Escola odpowiada za integrację działań marketingowych, w tym spółek zależnych zarówno na rynku europejskim, amerykańskim, jak i na Bliskim Wschodzie. Ekspert w zakresie digital marketingu. W przeszłości rozwijał lokalną markę B2B, która w szczytowym okresie swojej działalności stała się odnoszącym sukcesy e-commerce B2B o ogólnopolskim zasięgu, notując 1300% wzrostu sprzedaży profesjonalnych urządzeń IT. W wolnym czasie dzieli się wiedzą o marketingu na TikToku, Instagramie i Linkedin @zielonkalukas
Zarządzam i projektuje produkty i usługi, buduje i rozwijam zespoły, projektowe i produktowe. Jestem gorącym zwolennikiem zwinnych metod wytwarzania produktów cyfrowych. Stale na tropie idealnego procesu projektowego, miłośnik design thinking, zwolennik uczciwych relacji w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowego: biznes — użytkownik — technologia. Jako strateg z doświadczeniem product managera potrafię koordynować pracę zespołów zarówno projektowych jak i produktowych. Jako mentor, kierownik studiów podyplomowych, spełniam się dydaktycznie i nadaje szlify adeptom zawodu projektanta, starając się przekazać narybkowi odpowiednie wartości i sposób myślenia. Pełnię też zaszczytną funkcję podcastera w Digital Science Podcast,. Recydywista prelegent :)
Executive, manager, product owner i pasjonat technologii z ponad 12 letnim doświadczeniem. W swojej pracy wykorzystuję technologię, dane i badania z użytkownikami do tworzenia i implementacji strategii biznesowych, które zwiększają adopcję produktów, konwersję, sprzedaż i zadowolenie klientów. Zrealizowane ponad 60 projektów w obszarze aplikacji mobilnych, SaaSu, transformacji cyfrowych dla takich firm jak: Microsoft, Nokia, Eurobank, BZWBK, PFR, Poczta Polska (Envelo), RWE / Innogy, IKEA, mBank, VISA, STS, Play, Virgin Mobile, AMS, Agora, Wirtualna Polska, Hypermedia, K2, Qpony. Obecnie COO w Algolytics Technologies.
Z wykształcenia artysta, z powołania przedsiębiorca, który na co dzień zajmuje się rozwijaniem przedsiębiorstwa edrone - twórcy systemu CRM i Marketing Automation dla e-commerce. Działający od 2016 roku edrone rozwija narzędzia, które umożliwia dokonywanie zakupów online głosowo za pomocą swobodnej konwersacji. W ciągu 6 lat firma pozyskała 1200 klientów z 25 krajów, przekroczyła 20 mln rocznego przychodu i działa na rynkach CEE i Ameryki Łacińskiej. Pozyskane w trakcie pandemii dofinansowanie przeznaczone jest na przeprowadzenie wspomnianej rewolucji Voice Commerce.
Mam na imię Joanna. W tym roku moja prelekcja otworzyła konferencję SEM KRK. Do końca roku wydaję książkę "Neuro copywriting". Jestem autorką pierwszego w Polsce szkolenia o NeuroCopywritingu. W marketingu pracuję od ponad 17 lat, od 10 mam własną agencję, w której działania opieramy na modelu neuromarketingowym. Jestem strateżką i copywriterką, wykładowczynią, pisarką. Ukończyłam warszawską Szkołę SAR i mam dyplom stratega marketingowego. Wykładam e-marketing, strategię digital na Uniwersytecie Papieskim i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Jestem współopiekunem studiów Brand Manager na Uniwersytecie Merito. Jestem autorem w Marketer+, Sprawnym Marketingu i innych portalach marketingowych. Prowadzę szkolenia ze strategii marki, nowych trendów.
Analityk, strateg, kreatywny, copywriter, wykładowca i współwłaściciele agencji Brand Useful. 11 lat doświadczenia w dużej korporacji pozwoliło poznać i zrozumieć siłę informacji. Wierzy, że liczby mają dużo do powiedzenia. Pracował dla takich marek jak Continental, Nutella, STAG, O bag. Wierzy w to, że liczy się to czego potrzebuje firma, której pomaga, a nie działania ad hoc. Dlatego potrzebny jest konkretny plan.
Jakub Ciupiński, Head of Delivery w SPEEDNET, software house'ie z Gdańska. Całą swoją karierę zawodową związany z branżą IT, głównie w sektorze finansowym. W SPEEDNET jego zespoły realizowały projekty dla wielu polskich i zagranicznych banków oraz fintechów, między innymi dla VELO Bank, mBank, Santander Bank Polska, Bank BPH i wielu innych.
Menadżer z 18-letnim doświadczeniem w sektorze IT w branży finansów i bankowości, posiada bogatą historię pracy zarówno w korporacjach, jak i w software house. Pasjonat technologii, z niezłomnym zaangażowaniem w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań. Obecnie dowodzi zespołem programistów mobilnych, tworząc efektywną i synergicznie działający zespół. Ma na swoim koncie wiele realizowanych strategicznych programów i projektów, w tym projekty mobilne, które pomagały w usprawnieniu procesów biznesowych i dostosowaniu się do dynamicznie zmieniającego się rynku.
Business Development Director w WebTalk, z agencją związany od czterech lat, w świecie komunikacji już 18 lat. Ekspert w zagadnieniach związanych z pozyskiwaniem klientów, budowaniem i utrzymywaniem relacji, zarządzaniem projektami i procesami oraz analizy i tworzeniu strategii względem składanych ofert.
Ekspert w obszarze komunikacji w gamingu i esporcie. Obecnie jest odpowiedzialny za komunikację agencji Gameset specjalizującej się w gaming marketingu. Prelegent konferencji branżowych (m.in. Infoshare, In Digital Marketing Conference czy Forum Sportu i Biznesu SportBiz) oraz autor artykułów eksperckich dla czasopism i portali branżowych (m.in. Magazyn Online Marketing, Magazyn Media Marketing Polska czy Nowy Marketing). Ekspert oraz aktywny członek Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, a także współautor Raportu Strategicznego w 2022 i 2023 roku. Pracował nad komunikacją różnych aktywacji w gamingu oraz zgłoszeniami do konkursów branżowych, w tym kampanii „Walka o Koszyki” dla Grupy Erbud, która zdobyła 8 nagród (m.in. Złoto w MIXX Awards Europe 2022 czy Złote Effie Poland 2022).
Certyfikowany przez Meta i Snap developer i strateg XR. Jest założycielem InnoMate – Agencji Marketingu XR, która pomaga markom zwiększać sprzedaż i zaangażowanie użytkowników używając technologii immersyjnych (AR, VR, MR).
Adam Jastrowicz, Partnership Manager w Blue Media. Od 2012 roku pracuje w obszarze sprzedaży i marketingu specjalizując się w tworzeniu programów partnerskich, restrukturyzacji działów sprzedaży, negocjacjach i obsłudze klienta. Absolwent Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim oraz MBA w PAN. W codziennej pracy liczą się dla niego ludzie i relacje, które może z nimi tworzyć. Docenia atmosferę i stawia na współpracę. Zawodowo wyznacza sobie jasne cele. Docenia i pielęgnuje work life balance. Fan WRC i architektury - szczególnie zafascynowany loftami i nadawaniem drugiego życia budynkom. Odpoczywa podróżując po Azji.
Wiktor kieruje regionem Europy Środkowo-Wschodniej w Facephi, współpracując z klientami z różnych branż nad usprawnianiem procesów eKYC, zastosowaniem biometrii do weryfikacji tożsamości i zwalczaniem oszustw. Z branżą fintech związany od 7 lat, jego pierwszym doświadczeniem był polski fintech LeaseLink. Następnie w LexisNexis Risk Solutions był głównym ekspertem ds. płatności międzynarodowych. Dotychczas miał okazję dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami na konferencjach finansowych m.in. w Szwajcarii, Uzbekistanie i Holandii. Wiktor koncentruje się na procesach compliance i antyfraudu, z jednoczesną dbałością o poprawę user experience. Jest pasjonatem współtworzenia produktu z klientami i lubi pracować nad projektami, które wymagają współpracy na poziomie wielu zespołów.
Związany z Grupą Express od 2010 roku rozwijał projekty wynajmu pojazdów przez międzynarodowe platformy rezerwacyjne oraz samochodów z OC Sprawcy z towarzystwami ubezpieczeniowymi. W roku 2013 rozpoczął prace nad wdrożeniem pierwszej usługi carsharingowej w Polsce, która została ostatecznie wdrożona w 2016 roku. W swojej pracy stawia na rozwiązania innowacyjne i nowoczesne, poszukując możliwości wykorzystania najnowszych technologii wspierających procesy obsługi klientów firmy. Wyznaje zasadę, że wszelkie trudności i problemy da się przekuć w sukces, czego dowodem jest wdrożenie usługi Traficar w 26 polskich miastach, a także ich okolicach.
Mike Korba- Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com ekspert marketing automation, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu, prelegent na licznych konferencjach w tym WebSummit, Infoshare i SaaStock oraz How to Web, wykładowca w krakowskiej AGH, Collegium Civitas, WSB i innych uczelniach w Polsce. Zna zarówno perspektywę pracy w agencji reklamowej, dostawcy narzędzia oraz specyfikę pracy w dziale marketingu. Jako CCO doradza strategicznym klientom User.com i pracuje z największymi brandami na rynku nad wdrożeniem data- driven marketingu oraz hiper spersonalizowanej automatycznej komunikacji. Swoją wiedzą dzieli się w podcaście martechwelldone.pl oraz podczas licznych szkoleń realizowanych przy współpracy z m.in Szkołą Biznesu LABA oraz sprawnymarketing.pl.
Specjalista ds. R&D i Innowacji w Deviniti, odpowiedzialny za weryfikację pomysłów biznesowych. Pasjonat technologii, skupiający się na AI i ML oraz ich roli w biznesie. Nieustannie dąży do optymalizacji doświadczenia klienta poprzez najnowsze rozwiązania technologiczne. Współtwórca projektu SpeakLeash, pierwszego w Polsce zestawu narzędzi do budowy obszernego i zróżnicowanego zbioru danych do trenowania krajowego LLM'a. Laureat Hackathonów Hack To The Rescue 2023 i HackYeah 2021. Te umiejętności przekłada na tworzenie innowacyjnych produktów w Deviniti, takich jak ROC3, narzędzie do hiperautomatyzacji komunikacji i procesów biznesowych z wykorzystaniem AI.
Gabriela Lupa - Head of Neuromarketing Division w Neuroinsight Lab, Head of Marketing and Animation Studio w SeeWidely, Autorka: Neuromarketing pod Lupą 🧠🕵️♀️. Ekspertka w zakresie NeuroMarketingu, wykorzystania EEG, eye-trackingu i AI w marketingu oraz projektowania skutecznej komunikacji.
Przewodniczący Rady Fundacji. Audytor techniczny. Od 20 lat programista aplikacji internetowych i rozwiązań on-line dla biznesu. Z Fundacją od początku jej istnienia. Jako ekspert ds. dostępności przeprowadza audyty stron internetowych, dokumentów cyfrowych i aplikacji mobilnych w oparciu o standard WCAG. Autor programów szkoleń na temat dostępności oraz trener. Współautor publikacji "Podręcznik dobrych praktyk WCAG” oraz "Raportu Dostępności” oceniającego dostępność stron internetowych administracji publicznej. Brał udział w konsultacjach nad Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności. Wyróżniony przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych za działalność na rzecz rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce na Liście 100.
W mBanku odpowiedzialna za rozwój strategii e-commerce dla klientów detalicznych, w ramach której koncentruje się na rozwoju nowych kanałów i zwiększaniu efektywności cyfrowej sprzedaży, zgodnie z ideą Customer Journey. Posiada szerokie, ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu i public relations, które zdobywała zarówno po stronie klientów jak i agencji digital. Pracowała także w mediach. Aktywnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem uczestnicząc w projektach organizacji branżowych oraz jako juror w konkursach marketingowych (IAB Mixx Awards, Dimaq Uni). Prowadzi zajęcia dla studentów. Posiada certyfikat DIMAQ Professional.
Od 10 lat współprowadzi dom mediowy Media Choice, na co dzień koordynuje pracę zespołu Client Services oraz projekty związane z rozwojem firmy. Odpowiada również za dział szkoleń. Wcześniej doświadczenie zdobywał, pracując w dziale marketingu instytucji finansowych, był też wykładowcą akademickim. Jako prelegent występował m.in. na konferencji FIRE Real Estate Marketing Forum, Affiliate Days, Akademii Marketingu, Akademii Dewelopera, CRASH Mondays czy Dimaq Voice. W codziennej pracy z klientem szczególnie ceni rozwiązania digitalowe, jest również zwolennikiem efektywnościowych rozwiązań, pogłębionej analityki oraz nowych technologii.
Od kilkunastu lat związany z Bankiem Pekao S.A., od 10 lat odpowiedzialny za rozwój aplikacji mobilnych banku. Jako szef zespołu rozwijającego aplikacje mobilne PeoPay i PeoPay KIDS dba o to, żeby dostarczać klientom rozwiązania innowacyjne, intuicyjne i odpowiadające na ich potrzeby. Jego wieloletnie doświadczenie przekłada się na olbrzymią wiedzę na niemal każdy temat związany z rozwiązaniami mobilnymi w bankowości: od płatności przez personalizację do najnowszych technologii.
Doświadczony Data Scientist, Lider Zespołu oraz Product Owner w jednym. Po prostu ktoś kto potrafi łączyć kompetencje techniczne z umiejętnościami miękkimi by osiągać wyznaczone cele biznesowe. Wszystko to z uśmiechem na twarzy i umiejętnością utrzymywania dobrych relacji. Od kilku lat zaangażowany w rozwijanie wirtualnego asystenta Orange: Maxa. Jako osoba nadzorująca pracę analityków, Mariusz odgrywa istotną rolę w procesie decyzyjnym oraz skrupulatnie monitoruje kluczowe etapy projektu. Jego dogłębne i precyzyjne analizy stanowią ważny punkt odniesieni dla zespołu projektowego. Dzięki temu, rozwój Maxa opiera się na solidnych danych oraz wizji data driven development, która jest wcielana w życie.
Od początku związana z mBankiem, posiada bogate doświadczenie w zakresie marketingu internetowego i sprzedaży digitalowej. Prowadziła szereg projektów rozwijających digitalowe kanały komunikacji i sprzedaży mBanku. Od 2011r. odpowiedzialna za obszar sprzedaży e-Commerce mBanku w tym prowadzenie kampanii performancowych, działań z zakresu komunikacji bezpośredniej, optymalizację ścieżek klienta, wdrożenia nowych narzędzi sprzedażowych.
Radczyni prawny z ponad 12 letnim doświadczeniem. Ekspertka w obszarze prawa e-commerce, prawa reklamy i marketingu, prawa konsumenckiego oraz ochrony danych osobowych. Posiada duże doświadczenie w doradztwie prawnym w ramach projektów, które zdobyła jako in-house lawyer biorąc udział, jako stała członkini zespołów projektowych, w blisko 70 projektach w Polsce i państwach UE. Wspiera przedsiębiorców w sporach z influencerami o naruszenie dóbr osobistych i w walce z tzw. „hejtem gospodarczym”. Aktywnie edukuje za pośrednictwem prowadzonych social mediów. Prowadząca szkolenia z tematyki ochrony danych osobowych, legalnego prowadzenia biznesu i marketingu online. Autorka publikacji i prelegentka na wielu konferencjach.
Anna Prończuk-Omiotek - znana w internecie jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalny marketing, który wspiera sprzedaż. Konsultant marketingu i sprzedaży online, mówca, certyfikowany trener szkoleń online. Na co dzień pomaga firmom B2B i B2C podnosić efektywność ich działań online i tworzyć powtarzalne procesy dotarcia do klientów. Współpracowała z markami takimi jak: ✓ Allegro ✓ General Electric ✓ Mercedes-Benz ✓ Medicover ✓ Segafredo Zanetti ✓ Santander
Współzałożyciel i zarządzający ExtraHut. Doświadczony specjalista w branży reklamowej, z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy dla czołowych agencji takich jak Havas i JWT. Absolwent Uniwersytetu Łazarskiego. Współzałożył i prowadził agencję komunikacji Advalue. Znany ze swojego bezpośredniego i sympatycznego podejścia do współpracy. Zapalony entuzjasta caravaningu i turystyki off-road'owej.
Krzysztof "Procek" Ścira - Absolwent AGH - Informatyka Stosowana w Hutnictwie. Prezes Zarządu i front-end developer firmy desi9n.pl tworzącej: oprogramowanie dedykowane, aplikacje mobilne, strony internetowe oraz realizującej audyty WCAG. Wielokrotny prelegent na konferencjach związanych z programowaniem urządzeń mobilnych i programowaniem front-end. Trener programowania front-end. W wolnych chwilach pasjonat boksu olimpijskiego.
Janek Sikora żyje stwierdzeniem, że nie ma rzeczy niemożliwych. Jest znany z robienia hałasu w branży e-commerce oraz kreowania postrzegania świata biznesu zainteresowanym. Kocha zmiany, zwłaszcza na lepsze i zawsze przejmuje inicjatywę, co ułatwia mu wrodzona charyzma – co potwierdzi zresztą każda osoba, która miała z nim do czynienia. Stworzył pierwszą w Polsce i zarazem największą w tej części Europy platformę cashbackową, zrzeszającą ponad milion użytkowników i obsługującą ponad 2000 klientów pod nazwą plente, generującą ponad 100 milionów obrotu euro rocznie. W życiu kieruje się własną maksymą – „love life", natomiast na scenie uwielbia utrzymywać bliską relację z publicznością i w niekonwencjonalny sposób porywać ją w głąb przeżytych przez siebie historii, zarażając słuchaczy do prze
Inżynier w Sekcja Elektroniki Lotniczej i Kosmicznej, Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa, założyciel Nogravity Sp. z o.o., doświadczony praktyk wdrażania nowych technologii, tworzenia inteligentnych rozwiązań i adaptacji niekonwencjonalnych rozwiązań na gruncie IT i elektroniki. Związany od wielu lat ze spółką Global-Lab gdzie promuje ideę społecznej odpowiedzialności biznesu. Autor programu studiów MBA „Pomiar skali przepływów ludzkich na bazie nowoczesnych technologii (analiza i wykorzystanie w planowaniu inwestycji)” Pomysłodawca promocji turystki przy użyciu nowoczesnych narzędzi VR. Specjalista w zakresie systemów telekomunikacyjnych oraz promotor koncepcji wykorzystywania małych stacji bazowych do mierzenia przepływów ludzkich, pasjonat IoT oraz Kryptografii.
Marcin P. Stopa - Head of NeuroResearch w Neuroinsight Lab, Learning and Development Partner w SeeWidely oraz Twórca NeuroEfektywnie 🧠. Specjalizuję się w zakresie neuronauk i ich zastosowań w badaniach biznesowych oraz nauce i rozwoju ludzi dorosłych przez NanoLearning.
Kierownik Zespołu Badań i Projektowania Produktów w Linii Biznesowej Online Totalizatora Sportowego. Odpowiedzialny za tworzenie oraz rozwój portalu i aplikacji mobilnej LOTTO. Z IT związany od początku kariery zawodowej czyli od 11 lat. Zaczynał jako analityk, pracując przy wdrażaniu dużych systemów backendowych, aplikacji i portali dla klientów końcowych. Jego techniczne pasja przejawia się chęcią zgłębiania systemów od środka. Świetnie się czuje łącząc biznes z technologią. Ulubione projekty to te, z których korzystać będą ludzie, spotkani na ulicy. Szuka rozwiązań i nikogo nie zostawi bez pomocy czy odpowiedzi.
Since I remember I was also fascinated by how design affects the viewer, and what is the nature of that interaction. That's why my strongest field is User Experience and User Interface where attentiveness to the details' perfect esthetic design and their interaction with recipient come together. I taught Graphic Design myself. Sometimes it was 16 hrs a day. As for education — I have a Master's Degree in Pedagogy and Psychology.
Kluczowy kierownik w Wydziale Kanałów Zdalnych VeloBanku. Doświadczony programista, lider techniczny i manager. W sektorze finansowym skutecznie diagnozuje potrzeby biznesowe, a następnie wybiera technologie i tworzy architekturę rozwiązania. Zajmuje się opracowywaniem procesów, systemów i usług w bankowości, również w projektach mobilnych. Skutecznie łączy światy biznesu i IT, by odpowiedzieć na realne potrzeby użytkowników. Wierzy, że dawanie ludziom wartości jest potrzebne przede wszystkim im samym, ale również stanowi ważny element sukcesu w biznesie. W wolnym czasie wędruje w górach, uprawia strzelectwo sportowe, pilotuje samoloty ultralekkie.